Succesvol zakelijk telefoneren en zakelijke telefoon gesprekken voeren

Dit is een Blended-Learning e-cursus met de theorie via internet en praktijk lessen op locatie

Zakelijke gesprekken voeren lijkt simpel, maar er een goede klant aan over houden is iets anders. Niet van uit een dom belscrip, maar hoe je met met de juiste informatie en de juiste vragen meer verkoop kan krijgen of een betere klant relatie



Prijs : € 750,00

Succesvol zakelijk telefoneren en zakelijke telefoon gesprekken voeren

Klant contact is voor een bedrijf heel belangrijk, voor nieuwe klanten en voor bestaande klanten
We leren je om te gaan met de juiste manier van zakelijk bellen, hoe je klanten te woord kan staan, hoe je je diensten of producten kan verkopen. Iedereen wordt wel eens gebeld door een medewerker van een call centrum, vaak helaas heel hinderlijk, ze hebben een vast belscrip en weten niks van het bedrijf & product af. Hun slagingspercentage is dus ook laag en de irritatie percentage hoog.
Met wel een goed belscrip en goede achtergrond informatie kan het slagingspercentage omhoog en veel verkoop gerealiseerd worden

Er bestaan simpel 2 mogelijkheden, je word gebeld of je belt zelf (of een medewerker)
Bij beide kan en goede belscrip behulpzaam zijn, een die wel alle mogelijkheden in zich heeft en een goede hulp is. Met alle standaard antwoorden en  scenario's er op. We leggen uit hoe een belscrip werkt en wat u er aan heeft. Een goed belscrip is een leidraad in het gesprek

In deze cursus leren we u goed via de telefoon zakelijk te communiceren, zakelijk klanten te woord staat  en hoe u goede  en werkende belscrips maakt.

 Docent Martin Doornbos
Trainingscentrum Djehoety,   www.djehoety.nl

Martin Doornbos geeft al sinds 1986 telefoon en verkoop trainingen

gerelateerde producten

3 daagse workshop Succes is te leren

3 daagse workshop Succes is te leren

€ 750,00
Verkoop training voor ondernemers en verkopers

Verkoop training voor ondernemers en verkopers

€ 750,00
Zakelijke Communicatie & Onderhandelen

Zakelijke Communicatie & Onderhandelen

€ 750,00
1 2

www.learningcentrum.nl is een onderdeel van Philosofia bv KvK Rotterdam 24423810 en wordt beheerd door Anay ICT , kvk Rotterdam 24267162
www.learningcentrum.nl is een neutraal en onafhankelijk internetplatform waar docenten, opleidingsinstituten & organisaties hun e-learning geven,
zowel alleen e-learning als gemengd met praktijklessen (Blended)
Met cursussen op persoonlijk en beroepsmatig niveau
post@learningcentrum.nl 010 70 70 008 Aert van Nessstraat 1-O Capelle aan den IJssel
wij maken o.a gebruik van teksten en images van St. Point of Light, Anay, Djehoety, van de verschillende locaties, vanaf 1983  en van unsplash.com
Wij doen ons best maar kunnen wij niet instaan voor de juistheid of volledigheid van alle informatie. 
Heb je verbetervoorstellen, ontdekt je taal fouten, heb je tips? Laat ze ons weten!
Powered by Anay ICT Copyright ©1983- 2020. All Rights Reserved.